divendres, 22 de maig del 2009

Evadint...

- Martín, les faules són segurament un dels mecanismes literaris més interessants que s'han inventat. Sap què ens ensenyen?
- Lliçons morals?
- No. Ens ensenyen que els éssers humans aprenen i absorbeixen idees i conceptes a través de narracions d'històries, no pas de lliçons magistrals o de discursos teòrics. Això mateix ens ho ensenya qualsevol dels grans textos religiosos. Tots són relats amb personatges que s'han d'enfrontar a la vida i superar obstacles, figures que s'embarquen en un viatge d'enriquiment espiritual a través de peripècies i revelacions.


EL JOC DE L'ÀNGEL, Carlos Ruiz Zafón


I malgrat tot sembla que jo no n'aprengui. Un fracàs més a l'esquena. Vaig a continuar llegint.

3 comentaris:

Tramuntana ha dit...

quant de temps, senyoreta. Torno a aparèixer per aquests mons de Déu. I torno per sorprendre'm de que T'AGRADA LOVE OF LESBIAN! ¿Si tu magia ya no me hace efecto, cómo voy a continuar? Grandíssims. Justament aquest dissabte vaig anar a un concert seu a Terrassa, i justament avui porto una samarreta que em vaig comprar de "John Boy".

T'imagines que hi eres i ens vam creuar? QUina gràcia :)

per cert, els fracassos per molt fracassos que siguin no deixen de tenir el seu punt de victòria.

Tramuntana ha dit...

Doncs culturitza'ls, culturitza'ls, i al pròxim concert hi anem tots xD

Doncs mira, jo també estic d'exàmens del cole, a quatre exàmens de quart d'ESO :) yuhuu! Ja s'acaba. Tinc varis amics fent la sele jaja sembla que pel que més us han capat ha sigut català, no? :)

M'ha agradat la frase de Lincoln, hi pensaré. Crec que poc a poc em vaig recuperant, estic trobant la via per continuar a pesar del viento... No sé. Poc a poc.

marosal94@hotmail.com

BOna sort!

Skydreams ha dit...

per fi les vacances m'han donat tot el temps que vull per fer aquesta afició complicada quan caus morta de son les nits despres tot el dia estudiant. Per fi tinc temps per llegir!!