diumenge, 8 de juny del 2008

I per fi ja ho puc dir...


JA PUC
RESPIRAR
UNA MICA!
=)

3 comentaris:

Tramuntana ha dit...

Sí? doncs tens sort... Jo encara no.

He vist que tot això estava molt solitari i he pensat que no podia ser, :)

Realment els exàmens finals no tenen sentit, però vaja... Què hi farem!

Salut!

Tramuntana ha dit...

Iups, he comentat des d'on no volia. Sóc Esperit verd, =)

Tramuntana ha dit...

No, home, no, no passa res amb la emva "intimitat". Tinc plena consciència de que tot el que publico és públic, :)

El dijous vaig acabar els exàmens! Ara només queda cloenda i notes (aviam aviam...), i estiuuuu! Quina ilu, :)

Pel que he deduït lany que ve fas 2on de batx... durillo. Jo faig 2on d'ESO, però al cole que vaig ens apreten molt, o sigui que tampoc no respiro gaire, jeje.

Et puc demanar una cosa? llegeix altres coses del meu blog, és que el conte del fotògraf no m'acaba de fer el pes... i sí, la visió del Drac és interessant. De fet, totes les visions del Drac són interessants, :)

Apa, salut!